Collection: Kapepil

Selalu orang tanya Mamafuzah macam mana FAWWAZ tercipta? Macam mana boleh dapat idea hasilkan makanan bayi ni? . Fawwaz bermula pada November 2015, masa tu Mamafuzah terfikir untuk bina bisnes ni disebabkan anak pertama cecah 6 bulan.

Mommy mesti faham kan perasaan bila dapat bayi, 6 bulan kita bagi susu sepenuhnya kemudian rasa teruja sangat nak sediakan makanan berkhasiat untuk si manja. Kalau buka buku resepi makanan bayi rasa macam-macam nak masak! Excited la katakan!.

Tapi perasan tak kadang-kadang kita dah cuba curi masa, kita dah cuba cari masa, tapi kita terkejar sebab nak bersiap pergi kerja, nak kejar masa hantar ke taska, ada masa memang bubur baby tak sempat nak buat. Bayangkan laa bubur nak buat je dah hampir 30-40 minit.

Dari situ Mamafuzah terdetik hati untuk bantu Ibu yang sangat kesuntukan masa untuk urus masa dengan baik bila dah ada inisiatif sediakan makanan baby yang cepat dan mudah! , Fawwaz hanya bermula dari rumah dan operasi hanya dari dapur kecil kami. Tahun demi tahun, Fawwaz terus berkembang sehingga mampu membesarkan perniagaan ke premis.

Dari satu produk, Fawwaz telah hasilkan banyak produk yang boleh bantu ibu melengkapi setiap makanan yang akan diberikan pada baby. Bermula dari bubur, snacking, mee, dan juga rencah baby untuk digunakan dalam masakan.

11 products
  • Fawwaz Seasoning Powder
    Regular price
    $10.00
    Sale price
    $10.00
  • Fawwaz Multigrains Cereal
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $9.00
  • Fawwaz Berraz
    Regular price
    $13.00
    Sale price
    $13.00
  • Organic Baby Noodle
    Regular price
    $12.00
    Sale price
    $12.00
  • Fawwaz Baby Cookies
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $14.00
  • Buku Amalan Harian Wanita Bahagia dan Berjaya
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $20.00
  • Tepung Mudah Bancuh Fawwaz
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $9.00
  • Fawwaz Multigrain Cereal Snack
    Regular price
    $9.00
    Sale price
    $9.00
  • Fawwaz Puff Cheezy Chicken
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $10.00
  • Fawwaz Puree Abdul Set
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $25.00
  • Fawwaz Snack Fruits
    Regular price
    Sold out
    Sale price
    $11.00